Tekkencentre
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

+3
kazamafan15
jeswd
Yiyi
7 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 Empty Re: Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

Post by Yiyi Mon Jul 20, 2009 9:59 am

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 PandaA
I eat babies [evil]

I have eaten 160 babies, while 335 babies gotten away. [lol]
Yiyi
Yiyi
Beginner
Beginner

Posts : 47
Join date : 2009-07-12

Back to top Go down

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 Empty Re: Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

Post by Yiyi Mon Jul 20, 2009 9:59 am

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 PandaC

This panda is loaded [sweatdrop] I have been hunting for babies with roulette or near reaching roulette with 40 rounds of game play for 5 months. rarw!
Yiyi
Yiyi
Beginner
Beginner

Posts : 47
Join date : 2009-07-12

Back to top Go down

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 Empty Re: Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

Post by Yiyi Mon Jul 20, 2009 9:59 am

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 PandaH

My panda Customization : )
Pink ribbon, fesyen sunglasses, Ling xiaoyu shirt, polka dot skirt, Sunflower purse, sport shoes and bamboo stick [sweatdrop]
If tekken 6 Tag exist, I am pairing my ling and panda together [love]
Yiyi
Yiyi
Beginner
Beginner

Posts : 47
Join date : 2009-07-12

Back to top Go down

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 Empty Re: Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

Post by KazuyaFreak Mon Jul 20, 2009 10:10 am

I have my Tekken 5 DR King....with White Tiger....Savage Tattoo....and for last....Champions Belt...
KazuyaFreak
KazuyaFreak
Tekken Lord
Tekken Lord

Posts : 1378
Join date : 2009-06-30
Age : 27
Location : Denmark

Back to top Go down

Post your character's Customization! How does your characters look like? : ) - Page 2 Empty Re: Post your character's Customization! How does your characters look like? : )

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum